دانلودها  دانلودها   گالری تصاویر  گالری تصاویر   انجمن روانشناسان خودتوانمند  انجمن روانشناسان خودتوانمند   عضویت در سایت  عضویت در سایت   مقالات  مقالات   اساتید و مشاورین  اساتید و مشاورین   طرح پیوند  طرح پیوند   خدمات مرکز  خدمات مرکز  
کدامیک از فعالیت های موسسه تاثیر بیشتری در سبک زندگی شما دارد؟
: آموزش ها
: مشاوره ها
: آزمون های روانشناختی
: محصولات فرهنگی
: برنامه های علمی ،فرهنگی و تفریحی
   صفحه اول
   اخبار
   درباره ما ››
   تماس
   جستجو در سایت












  شمسی   

               

مقالات  صنعتی و سازمانی  مدیریت زمان

مقالات ، صنعتی و سازمانی ، مدیریت زمان

    تهیه مطلب: آذر جوزی
"مدیریت زمان "
توانایی شما در مدیریت زمان به عنوان مدیر به اندازه هر کار دیگری، تعیین‌کننده موفقیت یا شکستتان است. زمان منبعی ضروری و غیرقابل جایگزین برای موفقیت است.  





    جدیدترین یادداشت منتشر شده از برایان تریسی
"مدیریت زمان "
روشی که به طور عمده از زمان خود استفاده می‌کنید نشانگر همه چیزی است که در زندگی شما اتفاق می‌افتد. همه افراد موفق می‌دانند که برای رسیدن به اهداف‌شان باید یک مدیر زمان بی‌نظیر باشند. کار ...  


   هنر محدود کردن خود به موارد ضروری در کار و زندگی
"مدیریت زمان "
بسیاری از افراد بر مدیریت زمان تمرکز می‌کنند تا با سرعت گیج‌کنندة زندگی مدرن هماهنگ شوند. این طرز فکر که می‌توانید در 24 ساعت روز، کارهای بیشتری را انجام دهید، معمولاً نتایج رضایت‌بخشی را به دنبال ...  



   
"مدیریت زمان "
در باب مدیریت زمان و اهمیت جلوگیری از هدر رفتن آن مقالات بسیار زیادی نوشته شده است. اما در ادامه هفت توصیه مطرح می‌شود که با بهره‌گیری از آنها می‌توانید از به تعویق افتادن کارها جلوگیری ...  


   
"مدیریت زمان "
آیا نیاز دارید که زمان خودتان را بیشتر برنامه ریزی کنید ؟ آیا می خواهید بیشتر و بهتر و و کاراتر از قبل عمل کنید؟ آیا وقت زیادی را برای انجام کار کم هدرمی دهید؟ ...  


   برگرفته از کتاب: مدیریت جامع زمان
"مدیریت زمان "
وقتی مهارت تشخیص مدیریت بر زمان را می‌آموزید از اتلاف وقت و انرژی خود نجات پیدا می‌کنید. می‌توانید به علل مشکلات پی ببرید و راه‌حلی برای آن‌ها تدارک ببینید.  
    مدیریت زمان
"مدیریت زمان "
با رعایت این نکات از وقت باارزش خود رد سال 1390 بهتر استفاده کنید. مدیریت زمان مهارتی است که همه ما به آن نیاز داریم.  
   
"مدیریت زمان "
فرق افراد موفق و ناموفق در استفاده مفید و بهینه از زمان است. اگر از زمان خوب استفاده کنید شاید در یک سال کارهایی را انجام دهید که افراد عادی در طول عمر خود قادر به ...  
   
"مدیریت زمان "
ارائه خدمات عالی به مشتریان، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد، باعث ایجاد وفا‌داری در مشتری می‌شود و نرخ بازگشت خریداران را افزایش می‌دهد. بسیاری از شرکت‌ها درباره اهمیت مشتریان‌ آگاهی دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها به ...  
   
   
"مدیریت زمان "
اگر دیدگاه شما نسبت به زمان عوض شود می‌تواند تاثیر شگرفی بر زندگی و دستاورهایتان داشته باشد. در این مقاله به ارائه 4 راز می‌پردازیم که افراد موفق آن‌ها را می‌دانند و استفاده م


ی‌کنند.  
     

  عناوين مرتبط :




کليه حقوق اين سايت برای ندای راه زندگی محفوظ است

برنامه نويسی و حق تکثير اين نرم افزار متعلق به ( اصفهان هاست ) ميباشد

www.nrzendegi.ir