دانلودها  دانلودها   گالری تصاویر  گالری تصاویر   انجمن روانشناسان خودتوانمند  انجمن روانشناسان خودتوانمند   عضویت در سایت  عضویت در سایت   مقالات  مقالات   اساتید و مشاورین  اساتید و مشاورین   طرح پیوند  طرح پیوند   خدمات مرکز  خدمات مرکز  
کدامیک از فعالیت های موسسه تاثیر بیشتری در سبک زندگی شما دارد؟
: آموزش ها
: مشاوره ها
: آزمون های روانشناختی
: محصولات فرهنگی
: برنامه های علمی ،فرهنگی و تفریحی
   صفحه اول
   اخبار
   درباره ما ››
   تماس
   جستجو در سایت












  شمسی   

               

مقالات  صنعتی و سازمانی  بازاریابی

مقالات ، صنعتی و سازمانی ، بازاریابی

   تاثیر دیگران در تصمیمات خرید
"بازاریابی "
بازاریابی عصبی علم جدید و جذابی است که به بررسی عملکرد مغز و استفاده از آن در بازاریابی می‌پردازد. به تازگی همراه همکارم خانم آذر جوزی کتابی در این زمینه تالیف کرده‌ایم که بخشی از مطالب ...  
   
"بازاریابی "
یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش سریع فروش، استفاده از تبلیغاتی است که مخاطب را ترغیب می‌کند تا با شما تماس گرفته و محصولات یا خدمات شما را سفارش دهد.  
   
"بازاریابی "
بازاریابی ترویجی از تاکتیک‌های انگیزشی، برای افزایش فعالیت‌های توزیع‌کنندگان کالا، نمایندگان فروش و مشتریان یا مصرف‌کنندگان نهایی استفاده می‌کند.  
   
"بازاریابی "
راز موفقیت در کسب‌و‌کار را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: «مشتریان خود را خشنود کنید.» کلید آینده کسب‌و‌کار شما به میزان ایجاد چنین تجربه‌ای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال‌ کردن دوباره و دوباره مشتریان و ...  
   
"بازاریابی "
درآمد شما به توانایی فروشتان بستگی دارد. اگر به تنهایی کار فروش را انجام می‌دهید یا کارمندانی دارید که در فروش به شما کمک می‌کنند، در هر صورت، هدف اصلی شما به دست‌ آوردن مشتریان جدید ...  
   برگرفته از کتاب Trout on Strategy
"بازاریابی "
تجارت امروزه، خواهان بهسازی‌های پی در پی نیست بلکه خواهان مبارزه است. موفقیت تجاری تنها با محصول بهتر یا افراد خوب محقق نمی‌شود.  
   برترین استراتژی‌های ارتقای سطح فروش و سودآوری، با بهره‌گیری از هدایای تبلیغاتی
"بازاریابی "
شما با استفاده از هدایای تبلیغاتی بر پایه‌ی چنین رویکردی به مشتریان بالقوه‌ی خود یادگیری‌های کاربردی را هدیه می‌دهید که می‌توانند با حفظ، نگهداری و استفاده‌ی مستمر از آن‌ها، کالاها و خدمات و نام و نشان ...  
   پنج انگیزاننده اصلی خرید
"بازاریابی "
روبرت ایمبریال در کتاب «بازاریابی انگیزشی» این اصل را با مشخص کردن پنج «انگیزاننده احساسی» اولیه که مشوق مردم برای خرید هستند، بیشتر توضیح می‌دهد: «ترس، عشق، محصولات رایگان و حراجی‌ها، کسب درآمد بی‌دردسر و به ...  
   
"بازاریابی "
مشتری‌های امروزی، خدمات فوق‌العاده و ارزش‌ بالایی را می‌طلبند، آن‌ها به تجربه‌های خرید معمول راضی نمی‌شوند. فروشنده‌ی مالتی میلیونر آقای دن کندی، نشان می‌دهد که چگونه محصول یا خدمت خود را به مشتری‌های سخت‌گیر بفروشید. ...  
   
"بازاریابی "
اغلب نمایندگان بیمه برای بازاریابی بیمه فقط به بازاریابی تلفنی و جلسات حضوری اکتفا می‌کنند. در بازاریابی بیمه می‌توان حداقل از 5 رسانه متفاوت و تأثیرگذار استفاده کرد.  

  عناوين مرتبط :




کليه حقوق اين سايت برای ندای راه زندگی محفوظ است

برنامه نويسی و حق تکثير اين نرم افزار متعلق به ( اصفهان هاست ) ميباشد

www.nrzendegi.ir