|
ترفندهای حرفهای ایمیل مارکتینگ
"بازاریابی اینترنتی "
ایمیل
هنوز یکی از قدرتمندترین و بهصرفهترین رسانهها در بازاریابی اینترنتی
است. ایمیل از دید بازاریابی اینترنتی چیست؟ ایمیل تبلیغی کوتاه برای صفحه
خاصی از سایت است. درواقع در ایمیل به فروش و ارائه جزئیات نمیپردازیم،
... |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
طبق
یافتههایی که در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ شرکت لینکدین ارائه داده است گوگل
برترین شرکتی است که کاربران تمایل به کار در آن دارند. در این مطلب دلایلی
که باعث میشوند تا افراد زیادی علاقهمند ... |
|
|
|
بازاریابی با موبایل
"بازاریابی اینترنتی "
اما
بازاریابی موبایلی فقط در ارسال پیامک خلاصه نمیشود بلکه دنیایی کاملاً
جدید و نوآورانه است که فرصت پیادهسازی آن در ایران نیز وجود دارد. |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
دوستان
زیادی با خواندن دو مقاله قبلی، نظرات و مخالفتهای خود را از طریق ایمیل
اعلام کردند. در جواب دوستان باید بگویم که تمامی نکات گفته در ایران و در
شرایط خودمان بهاندازه کافی آزموده شدهاند ... |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
در
شماره قبل دیدیم که مهمترین کار یک وبسایت جمعآوری اطلاعات علاقهمندان
است. سایت را میتوان به آهنربایی تشبیه کرد که آدرس ایمیل هر فرد
علاقهمند به فعالیت سایت را جذب میکند و برای استفادههای بعد ... |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
هر
روز افرادی با انگیزه بالا وبسایتی را راهاندازی میکنند و امیدوارند که
بهزودی بتوانند درآمد قابلتوجهی از آن کسب کنند. ولی بسیاری از
وبسایتها پس از گذشت ماهها هیچ درآمدی ندارند. صاحبان وبسایت پس از
... |
|
|
|
مصاحبه با اریک ورمیولن
"بازاریابی اینترنتی "
همایش
استراتژیهای بازاریابی اینترنتی 14 و 15 دیماه 1390 در موسسه مطالعات
بهرهوری و منابع انسانی برگزار شد. سخنرانان همایش مایکل لندر، دکتر احمد
روستا، ژاک دی وایلر ، اریک ورمیولن، جاکوب هاگمن، ژان بقوسیان، مسعود
... |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
معمولا
گوشه بالای سمت چپ سایت از دید گوگل ارزش بالایی دارد، زیرا بهطور معمول
در کد سایت ابتدا قرار میگیرد. همچنین آخرین سطر سایت اهمیت ویژهای دارد.
بسیاری از سایتها در آخرین سطر سایت، فقط ... |
|
|
|
گفتگوی مجله تدبیر با ژان بقوسیان درباره بازاریابی اینترنتی
"بازاریابی اینترنتی "
گفتگوی مجله تدبیر با ژان بقوسیان درباره بازاریابی اینترنتی |
|
|
|
"بازاریابی اینترنتی "
در
مقاله شماره قبل درباره انتخاب کلیدواژههای مناسب صحبت کردیم. پس از
انتخاب کلیدواژهها قدم بعدی چیست؟ قدم بعدی استفاده از آن کلیدواژهها در
محتوای سایت است. | |